˙·٠•●♥ زنده باد زندگی♥●•٠·˙

˙·٠•●♥ زنده باد زندگی♥●•٠·˙

ما همیشه یک حقیقت بسیار مهم را به سادگی از یاد میبریم:ما تنها یک بار میتوانیم زندگی مادی و دنیوی داشته باشیم پس باید شاد و سرزنده زندگی کنیم

قوانینی برای خوشبختی

http://optimism.loxblog.com/page/15



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت23:03---10 آذر 1394

توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
=====================
کی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
=====================
خبر فوری.....
لطفا همه جا پخش کنید
ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد..

.
.
.
.
.
.



زیر بغلش..ریشش..سیبیلش
روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی


پاسخ:هههههههه گوله نمک خودمی...جیگرمی


سارا راسو
ساعت22:03---6 آبان 1394

دیشب خیلى خوابم میومد،حوصلم نشد برم دستشویى!تا صبح خواب میدیدم توى صف دستشویى هستم!!خیلى خوشحالم از اینکه تو خواب نوبتم نشد!!==========================یارو رفت مسجد آخونده گفت:خدارو شکر که سربه راه شدی ؛یارو گفت: نه والا اومدم ببینم قبله کدوم طرفه میخوام دیش رو تنظیم کنم


پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخ ایول


سارا راسو
ساعت22:13---26 مهر 1394

در قبرم هستم…

خوابیده ام به پهلوی راست،

گوش چسبانده ام به خاک،

منتظر شنیدن گام هایت…

فاتحه بهانه است…

فقط بیا…


پاسخ:اوه مای گاد...سنگین بود دیسک کمر با فتق رو یکجا گرفتم....میام ادرس بده :-)))))))))))


سارا راسو
ساعت19:02---21 مهر 1394

دﺧﺘﺮﺍ :ﻭﺍﯼ ﺍﻻﻥ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻢ ﻧﮕﻦ ﺯﺷﺘﻪ !ﭘﺴﺮﺍ :ﺍﻭﻩ ﺍﻻﻥ ﯾﻪ ﮔﻠﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺑﺮﻡ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺑﺮﯾ… ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺟﻠﻮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻮﺯﻡ
===========================
آموزش عشق بازی :نامزدت را بغل میکنی و فشار میدی اونم تو را فشار میده!تو فشار، اون فشار، تو فشار، اون فشار …هر کی گوزید باخته
===========================ابن کم کیست؟؟؟؟....برادر کوچکتر ابن زیاد!!!بگی شنیدم جوری میزنمت به شناسنامه بگی شن وماسه

===========================
برای پسر همسایه مون اومدن تحقیقات پیش من .من هم گفتم هر وقت دیدمش رفتار خوبـــــی با دوست دختراش داشته ایشالا به پای هم پیـــــرشن خخخخخخخ
===========================
مردی مورچه ای دید،که در حال کندن خاک زمین بود.به مورچه گفت چه میکنی؟ مورچه پاسخ داد؛
دارم قبر باباتو میکنم.خب مورچه ها بدلیل نگینی آذوقه ای که حمل میکنندمعمولا اعصاب ندارند.
پاسخ:جیگر منی پدر سوخته ههههههههههههه



سارا راسو
ساعت21:29---8 مهر 1394

میگن یه ماه تو آسمونه
.
.
.
یه فرشته رو زمین
.
.
.

به خدا خسته شدم دوشیفت کار کردم


پاسخ:شلوار کردی اعتماد تورو داشت میشد ساپورت


سارا راسو
ساعت15:07---31 شهريور 1394

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﻣﻦ ﭼﺮﺍ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻧﻤﻴﺮﻡ ؟؟؟؟.......ﭼﻮﻥ ﻋﺴﻞ ﺗﻮ ﺁﺏ ﺣﻞ ﻣﻴﺸﻪﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﺍﺿﻊ ﺳﭙﺎﺳﮕﺬﺍﺭم الله ‌و اکبر به این همه شیرینی در من==========================ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ :ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ …ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ :ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟........ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : زر نزن دارم میشمرم )==========================من حوصلم سر رفت، میخوام بیام تو..............ابوریحان بیرونی....................................سلام و سپاس و از این حرفا. خوبی؟ اگه بهم سر نزنی مژه هاتو میکنم و دندوناتو با انبر دست میکشما؟؟؟؟


پاسخ:خخخخخخخ...چشم میام


سارا راسو
ساعت22:16---27 شهريور 1394

گشت یه خانومیو بدون مانتو گرفته
سوار ون کردن :|
شاهدا میگفتن :
دختره میخواست یه چیزی بگه نمی ذاشتن
:|
آخر سر که ون راه افتاده
رو شیشه ون نوشته
.
.
.
من پسرم . . .


پاسخ:خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

درباره وبلاگ


ما همیشه یک حقیقت بسیار مهم را به سادگی از یاد میبریم:ما تنها یک بار میتوانیم زندگی مادی و دنیوی داشته باشیم پس باید شاد و سرزنده زندگی کنیم $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ █████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█

آخرین مطالب


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 9619
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

Share/Bookmark




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فال حافظ شیرازی

این سایت متعلق به شماست.ما را در بهبودش یاری نمیایید

تلخ و شیرینی زندگی

تلخ و شیرینی زندگی

http://live-love.loxblog.com


منو بخون

سلام عزیزم خوبی؟.چند تا خواهش کوچولو ازت دارم:1)کامنت یادت نره2)سایت مارو به علاقه مندی های مرورگرت اضافه کن3)اینجارو به دوستاتم معرفی کن4)بازم اینجا بیا




لینک دوستان